۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۰۸۰۶
رئیس اداره تبلیغات کوهرنگ خبر داد:

برگزاري گفتمان ديني با موضوع امام شناسي و سبک زندگي

به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفتمان ديني در دبيرستان حضرت امام خميني(ره) شهر چلگرد برگزار شد.
برگزاري گفتمان ديني با موضوع امام شناسي و سبک زندگي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کوهرنگ خبر، رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: به مناسبت گراميداشت دهه فجر انقلاب، گفتمان ديني با موضوع "امام شناسي وسبک زندگي اسلامي" براي دانش آموزان دبيرستان شبانه روزي حضرت امام خميني(ره) شهر چلگرد برگزار شد.
 
در اين گفتمان ديني حجت‌ الاسلام علي نصيري مباحثي در خصوص امام شناسي وسبک زندگي اسلامي مطرح کرد و افزود: دختر و پسر پيش از ازدواج و تشکيل خانواده و پس از آن  و قبل از پدر و مادر شدن و در نهايت پس از آن بايد اعتقادات صحيح خود را در خود ايجاد کنند و بايد اصول دين را با تفحص و بررسي باور کرده و لذا راهي براي رسيدن به اين مطلوب قرار داد ه شده و آن شناخت امام است و شناخت امام زمينه اي براي شناخت خداوند است.
 
حجت‌الاسلام نصيري در توضيح اينکه ما بايد توجه داشته باشيم که سبک زندگي غربي، ظاهر و پوسته جهان متجدد و مدرن و اروپايي است، افزود: از جمله مسائل ما با غرب، اختلاف در نگرش به زندگي و سبک زندگي است. آنها مقوله ي لذت را مبنا قرار مي دهند و ما تقرب به خدا را اصل قرار مي دهيم ولي لذت مشروع را هم ممنوع نمي دانيم و سبک زندگي هم بر همين اساس شکل مي گيرد.
 
وي ادامه داد: زندگي پيامبر (ص) و ائمه(ع) اصولي دارد همانند دوري کردن از تجملات، رعايت کردن حقوق ديگران، امر به معروف، نهي از منکر،رعايت حقوق همسايگان،حقوق والدين که آن اصول تغيير ناپذير و ثابت است و ما بايد در زندگی خود اين اصول را پياده سازي کنيم.
 
گفتني است، گفتمان ديني "سبک زندگي اسلامي" در دبيرستان شبانه روزی حضرت امام خمينی (ره) چلگرد برگزار شد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۶:۲۵

21 Jan 2020